Vi leter etter fakturamedarbeider til vårt kundesenter

Som kundebehandler i Upheads vil du bli en viktig støttespiller til ansatte og kunder. En viktig jobb er å bidra til at fakturaspørsmål blir løst på en enkel og effektiv måte. Vi har kontroll på det meste – vi tar oss av alt fra A – Å når det gjelder fakturering og vårt mål er å bevare gode kunderelasjoner.

Søk på stilling

Stillingen vil være en del av vårt fakturateam som består av 4 kollegaer som vil gi deg god opplæring og støtte. Vi vet at det å begynne i ny jobb alltid fører med seg en viss grad av spenning og derfor legger vi opp til å gi en god start med en egen opplæringsplan. Vi er genuint opptatt av du skal lykkes, utvikles og trives i din jobb.

Glade Fakturamedarbeidere

Bilde: Ann Kathrin og Bente – potensielle kollegaer!

Viste du forresten at Upheads er en ledende IT-leverandør i Norge til små og mellomstore bedrifter? Upheads er på en spennende reise og et selskap i vekst. Å se arbeidsplassen vokse på en sånn måte er utrolig gøy, og fører med seg stor påvirkningskraft og nye interne muligheter.

Du vil passe Upheads hvis du kommuniserer med et smil og får energi av å yte god kundeservice. Liker å gi det lille ekstra og kjenner deg igjen i setningen; Selvfølgelig, det fikser jeg. Du ønsker å bidra til arbeidsplassen og arbeidsprosesser blir litt bedre hver dag. Til tider kan det være høyt tempo i avdelingen og viktig at du trives med høy fart og tar ansvar for dine oppgaver og arbeider strukturert og nøyaktig. Vi gir til tilbake stor grad av frihet til å påvirke din egen arbeidshverdag.

Dette vil du jobbe med:

  • Håndtere kundehenvendelser knyttet til fakturering
  • Koordinere med interne avdelinger for å løse faktureringsrelaterte spørsmål
  • Opprette og oppdatere kundeforhold og avtaler i vårt ERP/CRM-system
  • Ha oversikten over ubetalte fakturaer og følge opp utestående
  • Kvalitetssikre og passe på at nye tjenester/leveranser går som avtalt

Vi håper du har:

  • Fagbrev eller relevant utdanning innen kontor og administrasjon
  • Erfaring med oppgaver relatert til kundebehandling, fakturering og administrasjon
  • Du har stor interesse for kundebehandling og kvalitet fra A-Å
  • Ha god kjennskap til Office-pakken
  • Det kan være en fordel om du har erfaring fra IT-bransjen, men det er absolutt ikke et krav
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig

 

Har du lyst å bli en del av vårt team? Da er det bare å søke i vei. Vi tar kandidater fortløpende inn på intervju.