Tittel som spiller litt på hva bedriften gjør eller er.

Om du vil si litt mer her kan du gjøre det.

Publisert: 22.03.2022

Begynn gjerne her med ett kort avsnitt som innleder hva som var bakgrunnen for kundeforholdet, ev hvor lenge de har vært kunde eller hvordan de ble det.

Hva var problemet?/utfordringen.

Man har ofte en oppgave som skal utføres eller ett problem som krever en løsning når man snakker om IT.

Hva var problemet/utfordringen her? Og hvorfor var det viktig for kunden å få dette løst, frigjorde det ressurser?

Skriv gjerne også hvordan man kanskje jobber sammen med kunde i denne fasen dersom det er informativt. Det sier jo noe om hvordan Upheads jobber i en startfase.

Jeg skulle virkelig ønske vi hadde gjort dette for lenge siden. Jeg visste ikke at det kunne være så enkelt å få nytt IT-system.

– En sentral person i organisasjonen

Om man har mer på hjertet om utfordringer eller problem kan man jo skrive mer under  sitatet. Det må ikke være sitat det kan også være ett bilde bare for å bryte opp.

Hvordan svarte Upheads på utfordringen/problemet

Hva er det egentlig som har blitt levert? Hvorfor var det dette som passet best for kunden? Var dette en stor jobb?

Her er det jo ganske mye variasjon i hva som blir levert. Det er nok lurt å ikke bli for teknisk, men tenk i store linjer. Man kan også koble det til hva kundens forretningsområde er om det hjelper som en begrunnelse.

Men ikke vær redd for å skrive litt her, for mange kan det nok være informativt og ikke minst selgende.

Bilde av noe som er relevant 🙂

Resultat

Hva oppnådde kunden av det som ble levert? Man kan feks skrive om kostnad, effektivisering, miljøbesparelser, frigjøring av interne ressurser, lista er ganske lang.

Om man har noen tall er det nok kult om man kan vise til det. Gjerne i en modul som under.

Nøkkeltall

  • 100

    Timer spart

  • 50

    Henvendelser

  • 1600

    Flere ting

  • 5

    Årsverk spart

Avslutning

Si gjerne noen ord om hvordan Upheads og bedriften opplevde samarbeidet og hvordan dere jobber sammen kontinuerlig. Knytt gjerne inn konsulent man kan ringe til og andre gode tjenester som Upheads tilbyr som er sjeldent i bransjen.

Selgende tekst om hvorfor du også bør velge Upheads

Gjerne koble det opp til dette prosjektet.

Ønsker du også en IT-leverandør som tar deg og din bedrift på alvor etc.

Hvorfor velge Upheads
Bilde av sikkerhetssjef Tommy

Er du lei av å fylle ut skjemaer?

Da kan du heller ringe og snakke med oss på
51 22 70 00,  mandager – fredager,  07 – 21,
eller sende oss en e-post til hei@upheads.no