Skip to main content

Det perfekte forretningssystemet finnes ikke

Vi mener imidlertid at vårt egenutviklede forretningssystem, skytjenesten Bravo, er det nærmeste du kommer ERP-perfeksjon.

Vil du sjekke om det stemmer?

Kontakt oss

Trenger du en Lennart?

Med forretninssystemet Bravo kan du gjøre arbeidshverdagen enklere. Systemet er utviklet for små til mellomstore bedrifter og funker like bra for fulltidsansatte, som for innleide eller timebaserte kollegaer. Bravo har også flere bransjespesifikke moduler, som gjør at vi enkelt kan skreddersy en løsning til din bedrift.

Vårt Software-team hjelper deg i gang med Bravo. Du kan for eksempel prate med en Lennart som kan sette opp en ERP-løsning som sparer deg for både tid og penger!

Lennart fra Software - SharePoint Lennart, Avdelingsleder software, SharePoint

Lennart: Ansvarlig for Bravo og Upheads sin regjerende mester i limbo.

[ Ulike moduler i ERP-systemet Bravo ]

  • Kundehåndtering (CRM)
    I Bravo har vi inkludert et oversiktlig CRM-system. Her kan du samle kundeinformasjon, organisere i kundegrupper, sette opp arbeidsoppgaver og påminnelser, slik at andre på teamet ditt vet nøyaktig hva de skal gjøre.

  • Aktivitet- og selgeroppfølging
    Bravo for salg er utformet for å gjøre salgsprosessen enkel med full kontroll på salgsstatistikk og oppfølging. Du kan få oversikt over prospekter, sende ut kontrakter og følge opp tilbud.

  • Faktura
    Har du en liten eller mellomstor bedrift? Da bør regnskapet holdes enkelt. I Bravo kan du behandle utgående og innkommende fakturaer, samt få oversikt og nøkkeltall med egne rapporter for detaljer.

  • Regnskap
    Bravo integreres med ditt eksisterende regnskapssystem. Vi hjelper deg i gang med det vi selv mener er markedets beste support.

  • Kundeweb
    Vi ønsket å gi kundene våre en enkel måte å se arbeidslogg, utsendte fakturaer, oversikt over tjenester og ordre. Derfor utviklet vi en kundeweb i Bravo. Det samme kan du gjøre for dine kunder!

  • Innkjøp og leverandør
    I små og mellomstore bedrifter er det viktig å ha kontroll over innkjøp og leverandører jobber med. I Bravo kan du registrere og behandle innkjøp, godkjenne og bokføre innkommende faktura.

  • Ferie, utlegg og reise
    Bli kvitt bunken med kvitteringer og utlegg som har hopet seg opp på pulten. I Bravo kan alle ansatte laste opp utlegg,  registrere reiseregninger og legge inn ferie.

  • Nyhetsbrev og spørreundersøkelser
    Send ut kundeundersøkelser, kampanjer eller annen viktig informasjon til dine kontakter, direkte fra Bravo.

  • Prosjekt og timeregistrering
    Det skal være enkelt å føre timer. I Bravo kan du registre og holde orden på timer for konsulenter og prosjekter.

[ Bransjespesifikke moduler i Bravo ]

  • Logistikk
    Avanserte logistikkfunksjoner som lar deg planlegge, administrere og organisere vare- og informasjonsstrøm.

  • Produksjonsplanlegging og lagerkontroll
    Prognoser og oversikt på lagernivå, produksjonskapasitet og behovet for å produsere varer (MPS/ERP).

  • Nettbutikk
    Gjør dine varer tilgjengelig på internett.

  • Tjenester og abonnement
    Registrering, fakturering og oversikt over repeterende tjenester/abonnement.

  • Arbeids- og serviceordre
    En arbeidsordre er oppgaver som skal utføres og benyttes for å holde oversikt og koordinere aktiviteter.

  • Vedlikehold og service
    Kontroll over servicejobber som skal utføres på utstyr og maskiner.


[ Interessert i en demo av vårt forretningssystem? ]

Ta kontakt – vi viser deg gjerne!

Dette skjemaet er beskyttet av reCAPTCHA. Googles Privacy Policy og Terms of Service gjelder.

Lei av å fylle ut skjemaer?

Du kan også ringe 51 22 70 00, mandag–fredag, kl. 07-21, eller sende noen ord til hei@upheads.no.